START OF SOMETHING NEW.

Första dagen på Blackeberg gymnasium idag. Fy fan vad nervös jag var säger jag bara. Men allt gick bra, alla var inte lika nördiga som jag trodde haha..
Jag lekte lite översocial och lärde känna ganska många nya ansikten. 
Min första riktiga skoldag börjar på fredag. Som tur är bor elin nära mej så vi kan åka tillsammans in nästan varenda morgon .

Imorn slutar jag efter lunch och jag tror jag ska dra och bada med emmi, malyn , jacke , abbe och felix.. men innan dess måste jag köpa lite skolgrejer..typ pennor, skrivblock och kalender och sånt skit..-.-


LOVE

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, men två nördar fanns det ! A... & J... x) <33333 PUSS

2009-08-19 @ 22:42:15
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback